dinsdag 15 februari 2011

De afwas die weer blijft staan

18u30 - Snel wat koken want ik wil weer vanalles doen vanavond
18u35 - Patatjes geschild, pot appelmoes open getrokken en de groentenburger ligt klaar om te bakken
18u45 - Alé... zijn die patatten nu nog niet gaar?
18u50 - Eindelijk, food!
18u52 - Alles naar binnen geschrokt en ondertussen Macbook opstarten
18u52 en nog wat luttele seconden - Beseffen dat die Macbook eigenlijk al weer de ganse tijd aanligt tijdens het eten en ik al aan het lezen was
19u00 - Snel post schrijven voor BC
19u10 - Posten en snel wat mails lezen, weer interessante cases binnen zoals die JC Penny case
19u25 - Beseffen dat ik moet afwassen, maar toch blijf ik koppig verder lezen van enkele artikeltjes
19u38 - Fuck... denken bij mezelf dat ik best nu de afwas doe anders blijft die weer staan
19u39 - Afronden van een belachelijke stomme post en het water laten lopen om de afwas te doen

sry van je tijd :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten