zondag 7 augustus 2011

Mobile Notifications

Weet je wat ik vervelend vind? Je zit voor je laptop en krijgt een dm via Twitter of een message via Facebook. Hetzij een nieuwe mail die aangekomen is, etc. Je leest die en dus heb je die al gezien. Een tijd later kijk je op je gsm en zie je nog enkele notifications staan. Je denkt: "oh, weeral een nieuwe mail", maar neen. Het is nog steeds die notification van die new message.

Vreemd genoeg syncen notifications wel met new messages, maar syncen ze niet met gelezen messages, en dat.. vind ik nogal vreemd. Hebben ze daar niet bij stil gestaan? Of zijn ze gewoon te lui? Is een nieuw bericht dan zoveel belangrijker dan het al gelezen bericht? Ik snap dat niet. Kunnen ze dat niet syncen met een bit in de database? Gelezen of niet gelezen?

Dat vroeg ik me vannacht af.
Mochten ze dat fixen, dan zou ik ettelijke minuten besparen per dag.
Nu alleen maar hopen dat er iemand dit eens uitwerkt?
Of is dit technisch niet haalbaar? Zou me sterk verwonderen.

Misschien ben ik gewoon weer aan het neuten. Sry, indien zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten