donderdag 27 oktober 2011

Ik ben voor de 2e keer zwanger

Je weet het misschien ondertussen al. Ik ga het nog eens vertellen. Ik run een klein labeltje met wat technomuziek erop. Dat probeer ik althans.

Dat kost me wel wat centjes, maar het is leuk en loont de moeite. Het is net als of je zwanger bent. Althans, dat denk ik toch. Zou even moeten checken met enkele moedertjes in mijn vriendenkring.

Ja. Het duurt even. Het is hard werken. Op het laatste is het ook alles geven. Alles eruit persen. Alles op het juiste moment doordrukken. Promo, mails sturen (één per één - ja dat doe ik persoonlijk want dat werkt echt goed), mensen uitnodigen tot in te schrijven op de promolist (natuurlijk willen ze gratis muziek) en hen uitnodigen (neen, niet pushen) tot een review schrijven. Het werkt. Het werkt goed. Het is lastig. Het loont, op het einde van de rit.

ASGOR006 Ozka - Grey Lines EP by orbisrecords

Geen opmerkingen:

Een reactie posten