vrijdag 30 december 2011

3 jaar later

Vreemd hoe anders plannen kunnen verlopen.

3 jaar geleden. Ik weet het nog goed. Het was ergens midden april en behoorlijk fris voor de tijd van het jaar. Ik zat al een week of 4 uit te kijken op een smartphone. "Zou ik dat nu doen of niet?". Het intrigeerde me. Ik had er zin in. Mobile apps en zo. Ik was die websites beu. Mobile zag er fris en cool uit.

"Ok, fuck it" dacht ik. 300 flappen in mijn achterzak, het lief mee in de wagen en hals over kop naar een verlaten dorpsplein gereden om er af te spreken met iemand die zijn iPhone 3G verkocht. "Ik krijg toch een nieuwe van mijn werk" was z'n openingszin waarop ik snel de doos uit zijn handen rukte en hem een verzachtende smak geld in z'n pollen duwde.

Terug in de wagen, al grijnzend, "it's mine, mine, mine...." klonk het. Denk hierbij een evil lachje en je zit ferm in de buurt om het beeld in je hoofd te prenten. Thuis gekomen, onmiddellijk het internet op, op zoek naar boeken om apps te programmeren. Ver ben ik niet geraakt, in de helft van mijn boek en toen lonkte er iets anders.

Nieuwe job, een website, nieuwe interesses. Toch vreemd hoe het allemaal soms loopt. Ik dacht een mobile app developer te worden na mijn uren. Guess what, i didn't.

Ondertussen heeft het interessegebied zich alweer verschoven gelijk Japan ook goesting had om even orde op zaken te stellen. (5 meter) kwartslag naar links en alles uit z'n as brengen. 2012, in dat jaar ga ik hard. 2010 all over again.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten