zondag 16 september 2012

Hoera, 10 jaar

Tijdje geleden dat ik hier nog iets had neergeschreven.
Een beetje druk.
Beetje bezig met van alles en nog wat.
Geen excuus.
Tijd maken.
Bij deze.

Man...

Ik kwam nét dit tegen op FB



Zalig nummer.
Onmiddellijk terug meelippen.
Swingen.
Jumpen.

Ik herrinner het me nog goed.
10 jaar.
Proficiat jongen.
Hier, een cassette voor je verjaardag.

Een cassette kostte toen 200 BEF.
Kunde u da nog voorstellen?
Damn.

10 jaar.
Snotneus.
Content met een cassette.
Wreed content zelfs.

Dit stond er ook op:



Ook zo'n vet nummer.

Dit was de cassette met fuckin' Doctor fuckin' Alban.
Sorry als ik vuile praat gebruik.
Maar...
Laat me even toe.
Zo'n geile cassette vol classics.

Het jaar erna.
11 jaar.
1993.

Ik weet het nog goed.
Op de markt.
Een CD kopen.
Toen net thuis een CD-speler met 6 lader gekocht.
Ons pa was hip.
Hij volgde het toen nog wat.

'CD's zijn de toekomst'
Hij had gelijk.

1993.
Een klik.
De eerste 2 Unlimited!

Remember?



Argh.
Drewl.
Geniaal nummer.
Daarna?
Onmiddellijk die CD gekocht.
Fuck.
Dat was nog eens een plaat!
Euh.
CD, bedoel ik.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten