woensdag 28 november 2012

Weird shit

Ik heb een tijdje geleden een grote fout gemaakt mij aan te sluiten bij Ethias voor mijn autoverzekering. Ik heb me laten vangen. Het eerste jaar goedkoper dan mijn vorige verzekering, het tweede jaar (ondertussen betaald), nét iets onder de prijs van mijn toenmalige verzekering, die voor Ethias.

Puur gezien, lekkere winst! Alhoewel...
Bleek dat er een hoop papieren niet in orde waren, niets gecommuniceerd met de vorige verzekeraar waardoor ik herinneringsfacturen kreeg etc...

Wat een shit zeg.
Al die uren die ik er in gestopt heb, bellen, mailen, ... verloren. Had beter gebleven.
In die paar uur, ging ik wel met mijn freelance job het recht trekken.

Enfin...
Tijd voor de volgende kwestie.

Die mannen van Ethias hebben dus ook mijn rechtsbijstandsverzekering niet laten opzeggen bij de andere verzekeraar. Weer fun!

Los van dat, opvallend, 3 facturen binnen, 2 herinneringsfacturen.
Grappig? Zeker, per herinnering worden ze 5 euro goedkoper??????

Vreemde stuff hier in BE.
Net zoals Arcopar. 2x gesjareld in 1 jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten