zondag 7 november 2010

BBoys are awsome

Geef toe, telkens je zo'n filmpjes bekijkt, sta je steeds versteld van hun kunnen.
Enkele jaren heb ik het ook even over die boeg gegooid maar helaas had ik het na 2 jaar al opgegeven.

Ik nam nochthans lessen, maar ja... hoe gaat dat. Andere interesses krijgen, andere prioriteiten. Misschien kan ik niet helemaal hun levenstijl snappen/volgen maar toch... het blijft fun.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een uitlaatklep, een sport en misschien moet ik hier gewoon weer mee herbeginnen. Ik was maar een beginneling. Wat floorwork six step gedoe, een baby freeze en een swipe zat er wel in, maar die die windmills bleven een harde noot om te kraken. Meestal bleef ik steken op 1 à 2 x vloergeveeg en wat vuile plekken op mijn trui, maar soit... it was fun as hell! Het enige wat saai was, was die opwarming. Dik stretchen om goed warm te lopen en dan kon je er tegenaan. 10 min verloren dacht ik dan, enfin... Poppin' blijft me ook telkens verbazen. Michael Jackson was er zelfs een kei in.

Misschien tijd om weer eens een stukje vinyl te kopen en wat te oefenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten