zaterdag 6 november 2010

De truc met de 2 Duvels

Gisteren was het weer zo ver. Je weet wel, zo van die typische dagen waarvan je denkt "Lap, ik heb het weer zitten". Een beginnende verkoudheid.

Alles loopt vast, je voelt je geremd in je spreken omdat je jezelf toch alleen maar belachelijk zal maken alsof je klinkt als een piloot die even iets moet melden vanuit zijn cockpit, inderdaad, door de neus praten.

Héél vervelend, zeker als je veel moet bellen die dag, een meeting hebt of zoals nu, het weekend is. Dan wil je toch niet verkouden worden?

Een tijdje geleden had ik het ook, misschien nog ietsje harder dan nu maar in een vlaag van onwetendheid dronk ik 2 magische Duvels en de dag erna was mijn verkoudheid helemaal weg! Hoera voor Duvel.

Hélaas, gisteren terug 2 stuks achterover gekapt, niet volledig opgelost maar ik moet zeggen de boel is los komen te zitten.

Werkt Duvel heilzaam?

 2 vliegen in 1 klap: een klasse biertje met een volle smaak en een helende werking. I love it.

2 opmerkingen:

  1. Ah bon? Wist ik niets van. Klinkt zeer interessant. Pas op, niet dat ik nu meteen in m'n bloot bovenlijf in de regen ga 'rondhossen' op zoek naar de gepaste testvriendelijke bacillen, verre van (we hebben momenteel overigens geen Duvel in huis). Maar toch, zulke info komt steeds van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dries, als waardevolle collega heb je mij reeds tientallen tips gegeven, waarvoor dank trouwens, maar deze tip spant de kroon ... ik heb mijn dokter al laten weten dat ik hem vervangen heb door een bak duvel!

    BeantwoordenVerwijderen