dinsdag 9 augustus 2011

Beste Colruyt, ik wil geen post meer

Ik ga niet zeggen dat ik een fan ben van Colruyt, maar het is er goed winkel. Handig, producten die ik wil/zoek en alles voor een relatief mooie prijs. Dat jullie bij Colruyt een team hebben die nadenken over besparingen is leuk. De nieuwste enveloppe met reclame is dan ook een stukje kleiner geworden zie ik, maar eigenlijk wil ik die enveloppe niet meer.

Ja, ik weet dat wanneer ik mijn kortingskaart gebruik, jullie weten dat ik nog geïnteresseerd ben om korting te krijgen en dus sturen jullie maar telkens die enveloppe op, die ik steeds opnieuw terug in het papier en karton gooi zonder te openen.

Stuur mij dan liever een e-mail. Ik weet dat zo'n kortingen extra verkoop opleveren. Dat snap ik, maar het kan ook anders, althans voor de mensen die geen brief meer willen.

Dat jullie investeren in nieuwe en vernuftige technologie is ook leuk, maar daar maak ik nog geen gebruik van aangezien jullie niet aan huis leveren. Althans dat wordt niet gezegd in het filmpje.


Stuur mij een e-mail. Ik wil gerust mijn e-mailadres achterlaten, zolang jullie mij maar niet plat spammen, wat eigenlijk nu al het geval is (maar dat is mss iets persoonlijk).

Laat mij bij het binnenkomen in jullie winkel en ik wil gerust mijn kaart scannen voor een tv-scherm. Mits wat instellingen op jullie website, via mijn eigen profiel, geef ik mijn voorkeuren door aan jullie en wat ik zo nu en dan graag eens wil testen qua nieuwe producten. Aan de hand daarvan kunnen jullie mij zeggen op het scherm wat er aan korting te verkrijgen is voor producten die ik regelmatig koop + wat mijn lief bijvoorbeeld eens kan kiezen aan andere wijn. Een flesje naar jullie voorkeur aan de hand van mijn of haar instellingen op de site.

Het is maar een ideetje hoor. Zou ik leuk vinden en gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten