zaterdag 1 februari 2014

T-minus Eleven Months

De eerste maand van 2014 zit er al op.
Beetje vreemde maand.

Net februari.
Net acht minuten over twaalf gepasseerd.
Glas wijn ingeschonken.
Iets te koud.
Oh well.

Waar begin ik?

Een goeie week terug kregen we het nieuws,
dat een vriend van de familie,
een hartaanval had gekregen.
Stil worden.
Dat hadden we niet verwacht.
Vier overbruggingen.
Say what?

Nja.
Aparte levensstijl?
No shit.
Toch.
Slikken.

De ganse week was vreemd.
Jezelf niet zijn als je wakker wordt,
ergens zweven tussen wakker en zombie.

Ken je dat?
Wakker worden op een héél vroeg uur,
totaal van de kaart zijn,
niet weten waar je bent,
op de alarmklok kijken,
twee minuten nodig hebben,
om te beseffen waar je bent.

Iedere morgen.
Vreemd.
Een ganse week.
Nog vreemder.

Een beetje,
eat-sleep-work-repeat

O ja,
Al een maand Stevie.
Niet slecht.
Hapert soms.
Alles terugkijken?
Beetje teleurgesteld.
Andere oplossing?
voorlopig niet.

Het label draait op volle toeren.
Komt goed.
Eerste jaar waar we echt een vaste planning hebben,
zo goed als dan toch.

Hoe is opvallend,
hoe die artiesten verschillen,
de ene zijn super dankbaar dat je hen wil een duw in de rug geven,
de andere neuten over timing terwijl ze nog niet eens een eerste plaat hebben uitgebracht.
Kalm blijven.
Voordeel van owner zijn.
Wie beslist?
Ik.
Met een visie.
Zo lang het geld niet op is,
tenminste.

Wat nog?
Nog iets nuttigs dat ik kan delen?
Guess not.

Ondertussen weet ik niet wat te doen,
blijven freelancen of niet.
Focus houden,
is moeilijk.

Vooral als er zoveel bij te leren valt.
Met freelancen bedoel ik.
Eerlijk?
Meer dan op het werk,
momenteel toch.

De cash is klein.
Het leertraject best interessant.
Sop vs kolen?
Ik geraak er niet aan uit.
Knopen doorhakken is moeilijk.

Juist.
Binnenkort.
Tabula Rasa.
Mijn blog bedoel ik.
Nieuwe site op nieuw domein.
Opnieuw starten.
Frisse start.
Custom stuff.
You'll see.

Nu eerst even week-end.
Tijd nemen.

Bon.
Die stomme Charlie's Angels uitzetten op de achtergrond.
Wat een crap zeg.

Tijd voor stilte.
Rust.
x


1 opmerking: