vrijdag 5 november 2010

Heeft Mark plaats genoeg op zijn matras?

Maandag 1 november ben ik naar de film geweest, meer bepaald "The Social Network".

Ik ga niet teveel verklappen van de film, hoewel die totaal niet spannend is, maar hij is zeker de moeite waard. Het heeft mij meer respect opgeleverd tegenover Mark. Ok, zijn aanpak voor het overnemen van het idee van "The Harvard Connection" roept misschien wat ethische vragen op, maar je moet het toch maar doen.

Opvallend was dat Mark even goed onderhanden werd genomen, afgaande van de WC deur die hard toe sloeg en wat gekreun van een overgeile tiener, dankzij het openstellen van een nieuw medium voor andere mensen. Een sociaal gebeuren kreeg plots een IT side als je het zo even omgekeerd mag stellen.
Een one night stand (was effectief al rechtstaand blijkbaar) zat er voor Mark in maar ik vroeg me af of Mark eigenlijk een liefje heeft.

ff snel in Google "Mark Zuckerberg girlfriend" ingeven en onmiddellijk al enkele foto's die naar voor kwamen.

Niet zeker of het zijn liefje precies is maar het ziet er toch zo naar uit. Dan vraag ik me eigenlijk gewoon nog één ding af: "Moet hij die ene matras dan delen met haar als ze blijft slapen? En zou dat een enkele matras zijn of eentje voor 2 personen?"

Wat denk jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten