vrijdag 5 november 2010

Waarom dit blogje?

Hallo,

Als je op dit blogje terecht bent gekomen, heb je waarschijnlijk mijn seo tips blog gemist. Of dat nu de bedoeling was of niet, I couldn't care less, maar dit blogje is ter aanvulling van mezelf.

Ik stel me snel even voor. Ik ben Dries, Online marketing Consultant met een potje technische achtergrond en ben steeds nieuwsgierig om nieuwe dingen te ontdekken en mee te prutsen. Ik heb een Facebook Fanpage die je kan volgen als je wil. Ik geef er tipjes en leuke tech stuff linkjes weg die ik tegen kom of zelf aan werk of mee pruts.

Bon, 'nough promo talk.

Ik heb een blog waar ik mijn ei kwijt kan over SEO, SEM en andere tech zaken zoals mobile etc. maar een blogje om mijn hart te luchten, dingen waarover ik nadenk, dingen die me wakker houden 's nachts maar ook een blogje waar ik totaal nutteloze crap kan spuien, had ik nog niet.

Bij deze is het blogje up and running.
Reageren mag altijd, discussies aan gaan nog liever.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten