zaterdag 22 januari 2011

The Subs zijn gelepeld

Zag daarnet een tweet passeren van Studio Brussel met de opmerking dat The Subs hun laatste nieuwe creatie gepikt zijn. Wiebe heeft zijne auto ongesloten achtergelaten in Gent en is dus z'n laptop gepikt waarop ... en ik citeer .... "Gans onze nieuwe life staat er op" hun volgende release/cd/live performance op staat?


Een boel reacties maar geen enkele die effen na denkt?


  • Life? als het een 'ik draai wat aan knopjes op mijn laptop set is' dan zullen ze wel live bedoelen 
  •  Of is het de naam van hun CD/release die er aan komt? Wss niet, maar toch de optie niet uitsluiten voor ik hier iets stom zet. 
  •  Een laptop als studio? ok, maar hebben ze dan niet eens een back-up? Niet echt pro denk ik dan 
  • Auto ongesloten in Gent achterlaten? Geen goed idee. Zou je toch verwachten dat iemand van de streek dat toch weet.
  •  Laptop laten zitten? Geen goed idee. Zou je toch verwachten dat iemand van de streek dat toch weet.

Enfin... spijtig en pijnlijke situatie, maar kon voorkomen worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten