woensdag 27 februari 2013

2 receptjes: Smoothies met Caprisun

Tijdje geleden een smoothie-blender gekocht in m'n queste naar een gezonder leven.

Ja van bureau zitten krijgt de gemiddelde medemens klamme handen, een zere rug, spataders, uitpuilende ogen van naar dat scherm te gapen en vooral goesting om iets anders te doen na die 8u.

Ik dus niet.
Maar... toch... nood breek wet en vooral gedrevenheid (post over lichaam dat stop zegt).

Dus...
Wat heeft den dezen hier gedaan?

Cheap-ass spellement van 29 ballen, van Domo (no productplacement - who pays me pls?) gekocht.
Ziet er robuust uit.
Blend gelijk zot :)
Meer moet dat niet zijn!

Soit...
2 receptjes die we hier regelmatig in een smoothie tesamen kletsen:

Voor de zoetmondjes (mijn lief is zot van frezen):

  • Een klein handje vol aarbeien
  • Eén pink lady (appel)
  • Eén Orange Caprisun
Vlam.
Spel toe.
Hit the button!

Tip: in de zomer, de aarbeien in de diepvries steken tot ze half bevroren zijn.
Extra tip: Hou u facepalm in de aanslag voor de brainfreez.
Elkaar uitlachen mag dan heel even :)

Mijn persoonlijk voorkeur:
  • Eén kiwi (groen)
  • Eén pink lady (appel)
  • Eén Safari fruit Caprisun
Stamp in de mixer.
Hit the Pulse button.
Done!

Deze prefereer ik boven de aarbeienblend.
Pittig en zoet de ananas vd Caprisun.
Wat knabbelingen erin door het pulpvlees van de appel.
Hot combo!

Cheers!

Vnvnd ga ik voor de brainfreez met aarbeien.
#facepalm




Geen opmerkingen:

Een reactie posten