zaterdag 9 november 2013

Douanekosten

Een tijdje geleden heb ik een kickstartprojectje ondersteunt.
25 dollar om een projectje dat MP3's wil aanvechten om de kwaliteit aan te kaarten.
Iets wat me nauw aan het hart ligt.

Bon... den deze stort dus 25 dollar en wacht op het pakje.

Leuk.. pakje aangekomen.
Ophalen dus.

"U moet nog 32 euro betalen"
Ik viel volledig uit de lucht.
Brave burger betaalt.

HĂ©laas... douane mijn kloten.
Hoe kunnen die mannen nu weten dat mijn pakje meer waard is?
Sentimenteel? ja
Fysisch? are you kidding me?

25 dollar is nog altijd onder de 22 euro volgens mij.
Slaan die mannen daar een slag in?
Echt...
20 euro douanekosten.
12 euro bpost handling fee (wat ik nog kan snappen aangezien zij het pakketje opvolgen)

Ik wil echt eens weten hoe ze die waarde inschatten en de prijs bepalen.
Het gaat om een 7" plaatje van ocharme met verpakking om en bij de 300 gram.

pls explain.
Hoe werken jullie?
Of hebben jullie quota te halen?
Ik vond niet echt iets terug in jullie lijst wat wijst op een vinylplaatje
mss kunststof en werken daarvan?

Ik snap het niet.
Pls enlighten me.
Wat mis ik hier?

Ik voel me dom.
Schrijf ik hier domme dingen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten