zondag 18 januari 2015

Week 3 - 2015

Derde week zit er al weer op.
Moe, behoorlijk voldaan.

Drukke week.
Paar grote stappen vooruit op het werk.
Kleine stapjes privé.

Precies minder zin in het label runnen.
Grote ontgoocheling als je een remix laat maken door een oude techno held.
Het is duidelijk aan de nieuwe generatie om het verschil te maken.
De oude mannen hebben veel van hun charmes verloren.
Good is enough mentaliteit. Hatelijk.

Gisteren met 5 vrouwen in mijn kot gezeten.
Mijn oren doen er nog pijn van.
Zo schetteren.

Ook naar de kapper gefietst.
Deed deugd. Nog eens fietsen.
Ondertussen ff binnenspringen bij ma & pa voor een zatte kaffie.
Ons pa was zichzelf weer aan het vergassen in z'n kot.
Oude flandria draait terug. Broer gaat content zijn.
Het kot stond al 2u open om de uitlaatgassen ff te laten wegtrekken, hehe ;)

Ik merk ook op dat we niet meer goed overeenkomen de laatste tijd,
het lief en ik bedoel ik hé. We vliegen elkaar constant in de haren.
Als we ergens zijn, of er is volk bij is alles koek en ei.
Als we alleen zijn vervalt precies alles in routine en verveling.
We werken elkaar ook op de zenuwen.
Dat gaan van 's morgens vroeg tot dat we gaan slapen,
alsook zelfs tijdens onze slaap precies :s

Zuchten in de slaap.
Beiden.
Vechten om het deken.
Veel wakker liggen & woelen, ik dan vooral.

Beetje gek worden.
Soit.

Vandaag terug wat proberen te programmeren.
Arrays in php. Het blijft niet simpel.
Zoeken. Morgen mss nog eens proberen.

Ik moet dringend gaan sporten.
Ook letten op wat ik eet.
Weer veel teveel frisdrank gedronken.
En alle voornemens, worden weggeveegd als er terug het standaard beleg met teveel suiker wordt gekocht, die ene zak chips voor het weekend, ... het komt niet van 2 kanten. Ik winkel bewuster, zij brengt gewoon iets mee en wij zijn alle twee aan het toeslibben.
Ik heb het gevoel dat het mij dieper raakt dan zij.
Het lukt niet. Het past ook niet.
We trekken elk aan een kant van het zeil.

Op naar week 4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten