dinsdag 3 april 2012

Mocht ik...

Mocht ik:

- een mailinglist service hebben dan maakte ik iets met buckets
- programma's kunnen kiezen in plaats van 'een alles of niets' pakket, nam ik digitale tv of distributie
- zonder internet vallen, reed ik naar het dichtsbijzijnde internetcafé of ging ik op zoek naar een parking naast een plaats waar ze gratis wifi aanbieden
- mijn neus tegen mijn gat kunnen zetten, zat ik al lang in cirque du soleil
- zien dat mijn garagist in congé gaat dan ververste ik de olie van mijn auto zelf
- 's avonds meer dan 1u tv kijken, dan mag je mij een mep in mijn smoel geven
- mij vervelen 's avonds, dan zou ik veel meer tweeten
- veel te veel tweeten zou ik een dikke zooi crap tweeten
- dat doen, zou jij dat niet leuk vinden waarschijnlijk
- wel roken van mijn ouders toen ik 14 à 15 was, dan had ik het vermoedelijk niet gedaan
- niet iedere vakantie of zaterdagen uit mijn bed geborsteld geweest zijn door ons pa die weeral die pink floyd plaat te luid zette, dan had ik die muziek pas later ontdekt
- nooit die bandenopnemer gevonden hebben op zolder van ons pa, dan had mijn jeugd er totaal anders uit gezien
- opnieuw moeten starten met een bachelor diploma, dan koos ik onmiddellijk weer voor MCT aan het PIH in Kortrijk
- geweten hebben wat ik nu al weet, was ik er veel vroeger mee begonnen
- die vakantiejob in elektromotoren aan mijn 15e nooit gedaan hebben, dan wist ik niet hoe het voelde om aan 250 Bef/uur hars van de grond te moeten kloppen met hamer en beitel naast een industriële oven van +300°
- ...

Mocht ik hier doorgaan, was ik nog eventjes zoet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten